Asiakaspalautukset

Jos vastaanottamasi tuote ei sovellu käyttökohteeseen, on viallinen tai vaurioitunut kuljetuksen aikana, pyydämme sinua toimimaan näiden ohjeiden mukaisesti.

1. Ota yhteyttä ostopaikkaan ja sovi tuotteen palautuksesta.

Sopimuksen mukaisesti toimitettu varastotuote voidaan palauttaa, kun asiasta on sovittu myyjän kanssa. Mikäli varastotuote palautetaan vahingoittumattomana, alkuperäisessä pakkauksessaan, tuotteen hinnasta voidaan hyvittää 80 % laskutuspäivän hinnasta. Palautusoikeus ei koske toimitusmyyntituotteita.

 

2. Täytä alla oleva palautuslomake ja lähetä se meille. Tulosta lomake lisäksi mukaan palautettavaan pakettiin. Voit myös kirjoittaa lomakkeen tiedot mille tahansa paperille ja lisätä paperin pakettiin, mikäli käytössäsi ei ole tulostinta.

Tutustu myös Savo tuotetakuun ehtoihin, voit ladata ne alta. Takuuehtojen hyväksyntä on edellytys palautuslomakkeen lähettämiselle.

3. Palauta tuote alkuperäisessä pakkauksessaan. Pidäthän pakkauksen siistinä, älä tee siihen merkintöjä. Varmista myös, että paketissa ovat mukana kaikki alkuperäisessä lähetyksessä olleet tarvikkeet ja dokumentit.

 

Huom.! Mikäli palautuksesta ei ole sovittu etukäteen, Savo ei käsittele palautusta. Asianmukaiset palautukset käsittelemme perjantaisin.

  • Asiakaspalautuksesta sopiminen

    Asiakaspalautuksesta on aina ensin sovittava ostopaikan kanssa. Mikäli palautuksesta ei ole sovittu etukäteen, Savo ei käsittele palautusta.
  • Ostotiedot

  • Päivämäärä, jolloin tuote on hankittu.
    PP dot KK dot VVVV
  • Mistä tuote on hankittu?
  • Pakkauslista löytyy pakkauksen sivusta.
  • Tuotepalautus

  • Mikäli olet havainnut tuotteessa virheen (naarmu, toimimaton osa tms.), kirjoita tähän selvitys virheestä.
  • Ilmoittajan tiedot

  • Tietojen lähetys

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.