Huolto

Tuotevian ilmetessä pyydämme sinua toimimaan näiden ohjeiden mukaisesti.

1. Savo-tuotteesi on hankittu alle kaksi vuotta sitten (Savo liesituulettimilla on 2 vuoden takuu): Jätä huoltopyyntö täyttämällä alla oleva huoltotilauslomake.

Palvelun nopeuttamiseksi pyydämme täyttämään mahdollisimman paljon lomakkeen tietoja; erityisen tärkeä on kuva laitteen tyyppikilvestä (löytyy yleensä rasvasuodattimen takaa). Alla näet esimerkkejä Savo-tuotteiden tyyppikilvistä.

Huoltopalvelumme käsittelee huoltotilauksesi viimeistään seuraavana arkipäivänä. Paikallinen huoltoliike on sinuun yhteydessä 1-2 viikon kuluessa.

2. Savo-tuotteesi on hankittu yli kaksi vuotta sitten (takuu ei voimassa): Ota yhteyttä valtuutettuun huoltoliikkeeseen, josta saat korjausapua sekä varaosia. Löydät lähimmän huoltoliikkeen täältä.

3. Elica-tuotteessasi on huoltotarvetta: Ota yhteyttä Elican valtuutettuun huoltoedustajaan kkfi@whirlpool.eu, puh. 09-6133 6235.

4. Gutmann ja Bora-tuotteiden huoltotilanteissa ota yhteyttä meihin sähköpostitse: huolto(at)savo.fi

Kaikissa tapauksissa voit myös ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse, huolto(at)savo.fi

Tuotteen palauttaminen: Mikäli olet sopinut tuotteen palautuksesta Savo:lle, tulosta alla olevasta linkistä asiakaspalautuslomake ja laita se täytettynä palautettavaan pakettiin. Voit myös kirjoittaa lomakkeen tiedot mille tahansa paperille, mikäli käytössäsi ei ole tulostinta.

Tutustu myös Usein kysyttyä -sivuun, apu saattaa löytyä jo sieltä.

  

Huoltotilauslomake

  • Tuotetiedot

  • Pyydämme lisäämään liitteeksi kuvan laitteen tyyppikilvestä sekä muita selventäviä kuvia viasta.

  • Ostotiedot

  • Ilmoittajan tiedot

  • Ilmoita mikäli olet ollut asiasta aikaisemmin yhteydessä johonkin henkilöön Savossa.

  • Osoite, jossa tuote on asennettuna

    Täytettävä vain jos eri kuin ilmoittajan osoitetiedot.

  • Tietojen lähetys

  • Lähettämällä lomakkeen suostun tietojeni luovuttamisen Savon huolto-organisaatiolle huollon järjestelyjä varten.