Huolto

Alla näet esimerkkejä laitteiden tyyppikilvistä. Klikkaamalla kuva avautuu suurempana.

Tuotevian ilmetessä pyydämme sinua toimimaan näiden ohjeiden mukaisesti.

1. Takuu voimassa (Savo-tuotteella tai BORA-laitteella on kahden vuoden takuu, rekisteröidyllä BORA-laitteella tai Savon DUAL Modular -liesikuvulla takuu on kolme vuotta):

Täytä alla oleva huoltotilauslomake. Liitä kuva laitteen tyyppikilvestä (löytyy yleensä rasvasuodattimen takaa). Tältä sivulta löydät esimerkkejä tyyppikilvistä. Saat paluuviestin, että huoltopyyntösi on rekisteröity. Valtuutettu paikallinen huoltoliike on sinuun yhteydessä 1-2 viikon kuluessa.

Mikäli käynnin yhteydessä havaitaan, että vika johtuukin asennus- tai käyttövirheestä, huoltoliikkeellä on oikeus veloittaa huoltokäynti voimassaolevan hinnastonsa mukaan.

2. Takuu ei voimassa (Savo-tuotteesi on hankittu yli kaksi vuotta sitten):

Ota yhteyttä valtuutettuun huoltoliikkeeseen, josta saat korjausapua sekä varaosia. Löydät lähimmän huoltoliikkeen täältä.

3. BORA-laitteesi takuu ei ole voimassa (hankittu yli kaksi vuotta sitten tai BORA-rekisteröity laitteesi yli kolme vuotta sitten):

Ota yhteyttä meihin sähköpostitse: huolto(at)savo.fi.

 

Kaikissa tapauksissa voit myös ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse, huolto(at)savo.fi.

Tutustu myös Usein kysyttyä -sivuun, apu saattaa löytyä jo sieltä.

  • Tuotetiedot

  • Pudota tiedostot tähän tai
    Max. tiedoston koko: 96 MB.
      Pyydämme lisäämään liitteeksi kuvan laitteen tyyppikilvestä sekä muita selventäviä kuvia viasta.
    • Ostotiedot

    • Ilmoittajan tiedot

    • Ilmoita mikäli olet ollut asiasta aikaisemmin yhteydessä johonkin henkilöön Savossa.
    • Osoite, jossa tuote on asennettuna

      Täytettävä vain jos eri kuin ilmoittajan osoitetiedot.
    • Tietojen lähetys

    • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.